Σκοπός της αρχιτεκτονικής πρότασης είναι η δημιουργία ενός μοντέρνου, διαχρονικού και λειτουργικού χώρου για την προβολή των δημιουργιών της επιχείρησης. Στη σχεδιαστική προσέγγιση λήφθηκε υπόψιν η φιλοσοφία και ο χαρακτήρας της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης, ώστε αυτή να συμβαδίζει µε την ταυτότητα του χώρου.
Βασική πρόκληση του σχεδιασμού ήταν η διαχείριση της γεωμετρίας και του βάθους του καταστήματος που αφορά στον εμπορικό χαρακτήρα του χώρου, παραπέμποντας σε εμπορική-αστική στοά. Για το λόγο αυτό ο ενιαίος μακρόστενος χώρος του ισογείου καταστήματος χωρίζεται σε δύο υποχώρους διαχωρίζοντας τον βασικό χώρο λιανικής πώλησης από τις δευτερεύουσες λειτουργίες.
Μαύρες μεταλλικές κατασκευές διαγράφουν στους τοίχους καθαρά γεωμετρικά σχήματα, ενσωματώνοντας ξύλινα ράφια και ράγες κρέμασης. Παράλληλα, καθρέφτες τοποθετούνται µε τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργούν πολλαπλές θεάσεις μέσα από τις αντανακλάσεις τους, παραπέμποντας σε άνοιγμα και προσδίδοντας το ζητούμενο πλάτος στο χώρο.
Κεντρικά του χώρου και σε άμεση οπτική επαφή µε την είσοδο του καταστήματος διαμορφώνεται ο χώρος του ταμείου που αφενός επιτρέπει την ανεμπόδιστη κίνηση και εποπτεία του χώρου και αφετέρου δημιουργεί την απαραίτητη ιδιωτικότητα για την ασφάλεια των συναλλαγών.
Το δεύτερο τμήμα της κάτοψης διαχωρίζεται από το πρώτο µε µία μεταλλική δίφυλλη κρυστάλλινη πόρτα η οποία επιτρέπει την οπτική επικοινωνία των δύο υποχωρών. Έτσι διαμορφώνεται ένας ενιαίος χώρος χονδρικής πώλησης και δειγματισμού µε ένα μικρό καθιστικό και ένας χώρος γραφείων για τη δυνατότητα λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης.